W Brens Finanse przykładamy dużą wagę do tego, by wyceniać nasze usługi adekwatnie do zaangażowania, czasochłonności i skali trudności jakie niesie ich realizacja
Wybierając kontrahenta w obszarze usług doradztwa finansowego, prowadzenia ksiąg rachunkowych, wsparcia biznesowego należy brać pod uwagę dłuższy horyzont współpracy i w związku tym rosnące z czasem potrzeby biznesowe. Szczególnie istotne jest to dla podmiotów zobligowanych do prowadzenia pełnej księgowości, które charakteryzują się znaczącą skalą biznesu i mają aspiracje do szybkiej ekspansji i rozwoju, gdyż zmiana dostawcy usług finanswo-ksiegowych, oczywiście jest możliwa, jednak posiada pewne ograniczenia i może być kosztowna. Dlatego też, warto już od samego początku rozpocząć współprace z partnerem gwarantującym pełne i szerokie kompetencje w tym zakresie. Warto zaznaczyć, iż rozpoczynając współpracę z firmą Brens Finanse już od pierwszego dnia współpracy uzyskują Państwo możliwość korzystania z wiedzy, doświadczenia i umiejętności które, pokrótce przedstawiliśmy, niezależnie od tego czy będziemy świadczyć Państwu prostą usługę prowadzenia ksiąg rachunkowych za kilkaset złotych miesięcznie czy wspierać Państwa biznesy dostarczając bardziej złożonych usług.
Poniżej przedstawiamy ogólny cennik naszych usług za prowadzenie ksiąg rachunkowych - jest propozycją wyjściową do dalszych rozmów i negocjacji, a na ostateczny poziom ceny wpływ będą miały:
- oczekiwanie kontrahenta, co do szczegółowości prowadzonej ewidencji (podstawowa ewidencja księgowo podatkowa, ewidencja rozbudowana o wybrane aspekty, pełna analityka kontrolingowa)
- zakres zleconych czynności (szczegółowośc planu kont i analityk ksiegowych, fakturowanie w imieniu kontrahenta, monitoring terminów płatności, raporty, analizy, itp.)
- zdefiniowany sposób komunikacji i organizacji procesu wymiany i przechowywania dokumentów
- skala i stopień skomplikowania biznesu (handel, produkcja, eksport/import, sposoby rozliczeń z dostawcami, obszar działania Polska/UE/poza UE, transakcje walutowe, ilość składników majątku i wyposażenia, itd.)
- przestrzeganie ustalanych norm współpracy i harmonogramów
Cena usługi prowadzenia księgowości uproszczonej może kształtować się:
- od 350 pln netto za pierwsze do 25 dokumentów, a następnie 50 pln netto, za każdy kolejny rozpoczęty pakiet 5 dokumentów
- od 500 pln netto za pierwsze do 50 dokumentów, a następnie 100 pln netto, za każdy kolejny rozpoczęty pakiet 10 dokumentów
- od 850 pln netto za pierwsze do 100 dokumentów, a następnie 200 pln netto, za każdy kolejny rozpoczęty pakiet 20 dokumentów
- większe zlecenia i outsourcing wyceniamy indywidualnie
Cena usługi prowadzenia księgowości pełnej może kształtować się:
- od 650 pln netto za pierwsze do 25 dokumentów, a następnie 75 pln netto, za każdy kolejny rozpoczęty pakiet 5 dokumentów
- od 950 pln netto za pierwsze do 50 dokumentów, a następnie 110 pln netto, za każdy kolejny rozpoczęty pakiet 10 dokumentów
- od 1350 pln netto za pierwsze do 100 dokumentów, a następnie 260 pln netto, za każdy kolejny rozpoczęty pakiet 20 dokumentów
- większe zlecenia i outsourcing wyceniamy indywidualnie
W zakresie świadczenia usług z obszaru kadr i płac stawka wyjściowa wynosi 80 pln netto za każdą obsługiwaną umowę o pracę i 60 pln netto od umowy zlecenia, umowy o dzieło.